Godagens gott folk!

Idag har jag varit i skolan som nästan alla andra Onsdagar. Det har varit en lugn och härligdag idag. Hade omprov i Engelska klarade G tacka GUD för det orkar inte göra om det.



Efter skolan gick jag till marielund och ringde Gina för att kolla så att hon var hemma, men hon skulle följa Jenny. Så jag mötte upp dom och började vandra tillbaka, sedan vände vi om och kom äntligen hem till Gina! Det var som 2 vändor till Marielund Hojja nu känne jag mig frusen och det första jag ska göra när jag kommer hem det är att ta en HET tvätt! (alltså tvätta mig själv)



Nu ska jag gulla med gullungen sen fara hem med Henrik och kanske plugga lite till provet imorgon.

/ Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0