Häxan Sur Iss0

Ja istället för häxan sur tant blev det häxan sur iss0 det passar. Dag in och dag ut stör jag mig på Folk! förstår inte varför kommer in i en ny period! Not Good



För de första har man ju lärt sig lite vett sen man föddes? hur man behandlar folk och vad man kan säga utan att någon tar illa upp. Ni kanske inte tror att jag tar ialla upp men de gör jag!  Och jag hatar dom som påpekar att jag är sur ? vad vet du? Kanske BLIR det på dig när du säger så? Uschhh! Blir så iriterad Och alla som bara gnäller orkar ej lyssna på er Får snart ett utbrott som Jag kommer att få ångra.


Regel 1 Fråga inte om Iss0 är sur då blir hon galen! kanske inte syns men inne hos henne ångar det!
Regel 2 Gnäll inte och var inte så Omogen orkar inte ha ett barn vid min sida? Det kommer Sen när man blir äldre och kan ju inte vara less redan?
Regel 3 Var ärlig men inte så att du sårar mig!
regel 4  Du behöver inte berätta hur jag beter mig? Jag vet väl själv vad jag gör?

Du är sur jag är Glad MOhahhahahahhahaha Älskar att vara Elak jag är född till det.

Men bara så du vet så kan jag vara snäll men bara Ibland.

/ Isabelle





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0