Hej hej hallå

Ja så var det Torsdag igen! Sitter nu hos Gina efter en kort dag i skolan. Vi har ju som sagt 2 lektioner Mohahah.

Hela den här veckan har jag varit små sjuk. Har inte varit för sjuk för att stanna hemma men har ändå varit så sjuk att jag har vaknat på natten och inte kunna somna på flera timmar. Hostar och Hostar. Alltså har jag inte tränat heller. Inte bra känner mig ännu inte frisk har torr hosta fast jag tränar ju mina magmuskler ;)
Men hoppas att jag kan träna på Måndag. Då börjar andra månaden då är de så där 3 månader kvar tills ett uppehåll från träningen (alltså gymmandet). Det känns som om jag har missat typ en månad när jag har skippat träningen =(    



Jag har även blivit klar med mitt "jobb" på bilden ;) (eller nästan) Det skulla handla om drömmar inte för jag vet vad bilden har med mina drömmar att göra snarare mardröm.


Jag gjorde om bilden, Min bild är som denna men har lite små ändringar tex är det en kvinna (det ser man för hon har långa naglar) som krossar ett hjärta och det rinner blod i stället för vatten. Ganska cool.
Kanske lägger in den sen när jag skaffar en kameraaaa ;p





Nu ska jag chilla och ta det lungt! Som vanligt ;) Gahhh ...

/ Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0