Hej

Idag har jag varit i skolan, hade bara 2 lektioner och slutade 10.30 Helt otroligt! Så åkte till mitt andra hem och chillade.
I morgon har jag bara 1 lekton och slutar 09.25 ? skolan blir ju tråkig för att man inte har några lektioner får bara sitta och vänta på att livet ska gå framåt. Men man ska inte klaga jag är glad behöver lite ledighet och tacka gud för att vi får vara lediga på måndag jag är så less!
Var och gymmade i går det var skit skönt! mmm snart har jag gymmat  i 1 månad och de är så där minst 4 månader kvar. Hooh så får man inte tänka då tappar man lusten.
Var och solade igår så nu känner jag mig Snygg igen.



Det är konstigt att vi tjejer har sådana dagar ena dagen känner vi oss helt vanliga och den andra dagen känner vi oss så fula och äckliga så de inte är sant fast det är bara vi själva som "tänker" på det. Konstiga saker jag tänker på jag vet ;)



Världens sötaste Unge!



Snart är det helg och man har inga planer som vanligt...  Alltså nu får det vara NOG jag måste hitta på någonting i helg annars vet jag inte vad jag gör!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0