Livrädd!

Ja varför ska allt gå fel när Iss0 ska ta hand om allt? varför klarar alla andra allt och inte jag! :(

Ne men så här var det : Jag skulle mata lilla Cornelia och först gick det bra sen fick hon inge luft och jag blev livrädd och visse inte vad jag skulle göra! tur fick jag höra för nån vecka sen att man skulle hålla barnen upp och ner om dom hade satt i halsen! så jag höll Cornelia upp och ner och var SKRÄMD! jag hörde då att hon kunde andas igen och la henne i stolen, Hon spottar ut en stor bit Fisk! Jag är så uppskrämd att jag skakar och nästan börjar gråta! Men Cornelia hon bara ler. Tur Kan man ha ibland och de tackar jag som fan!



Nu Nu är magsjukan i happis eller den har nog varit de ett tag. Jag vet inte om jag inbillar mig men jag känner mig inte frisk kanske för att jag har ätit dåligt idag bara skit förutom skolmaten. VET EJ Nu blir jag säkert sjuk.



Och visst har jag en snäll syster ja! det har jag när hon kom hem hade hon köpt en Rosa mys dress åt mig skit mysig ska ha på den dirr jag kommer hem! nu när jag håller på att bli sjuk.
Försökte hitta en bild men finns inte ! och efter som man inte har någon kamera så går de ju inte  att visa den söta men ni har nog sett den så mycket som ni hänger på Gina tricot! mohahhaha
TACK!


En sån behöver jag fast med mer mp!


Kommentarer
Postat av: Terese

Jag har en sån kamera fast vit och med 12,2 MP. Det Finns såna på elgiganten för ett ganska bra pris. Kommer inte ihåg exagt vad den kosta pga att jag fick den i julklapp. (:

2010-02-14 @ 20:07:00
URL: http://ltp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0