Lördag!!

Men god dagens på er. Idag har jag inte gjort så mkt skulle färga håret men har inte varit till affären=/
Har inte tvättat håret på några dagar för jag tänkte att det är bättre med fettigt hår om man ska färga. Men kanske i morgon måste iallfall tvätta mig.

Nu sitter jag hos Gina dom har farit på middag så nu sitter jag helt ensam här :'( Snyfffft   Tiden har faktiskt gått snabbt, har spela sims 2 ända sen jag kom hit, var länge sen jag spelade.

















































Iss0 är fortfarande Små sjuk alltså jag känner mig inte sjuk alls men sen börjar det klia i halsen och då  märker jag att jag Hostar och hostar. TORRR HOSTTAAAAAA Huj säger jag så jobbigt så jobbigt.


Får se vad den här dagen har att bjuda på? det är ju kväll och jag har inte gjort någonting. Btw så Kiippte Erre mig i går ÄR skit nöjd nu har jag iallfall inte lika slitet hår ;) Grrrrr !  Men nu fortsätta spela lite SIMS ;)

 Puss på er?


/ Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0