Tisdag!

Ja vad har man gjort? varit i skolan och har redan fått IG på ett prov nå det är väl bara att göra om inte mer med de, Det var nämligen i engelska Iss0 suger på Engelska man vad kan jag göra åt de? Kanske plugga lite extra Är man lat så är man.

Gjorde ett prov Idag i turism jag vet inte riktigt hur det gick men iallfall ett G hoppas jag. Känndes ganska okej.

Efter skolan for jag och Jenna till Taru och chillade. Det var mysigt bara att jag hade lite huvudvärk! vNu kanske magsjukan är på G också hmhm.....

I morgon blir det gymma som en tok  nu ska celluliterna bort! Jag har varit duktig den här helgen har inte ätit godis fast det var Eviga firanden hit och dit. Var på Vigsel och födelsedagskalas på söndagen så de blev lite äppelkaka Men inte så farligt....


Helgen var som alla andra.... Väntade och Väntade på VAD? på att få sova!


nu ska jag barab chilla och inte tänka på mitt engelska prov som ska göras nästa Onsdag utan nu ska jag ta det LUNGT och sen SOVA mmm




VILL HA LOV !

Ha de bra / Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0