God natt

Idag har det varit en helt okej dag. Har inte haft jobbig skoldag utan har bara haft 3 lektioner, sen for jag till Erre och drack en kopp kaffe. Henrik kom och hämtade och jag hann äntligen tvätta 2 st 2 timmars tvätt! hohh nu har jag iallfall kläder. for på ett besök hos Gina också fast ett jävligt snabbt ett ;)

Jag är på bra humör jag vet inte varför kanske för att jag har fått vara med henrik idag. nog för att vi är med varandra varie dag men idag hade  vi det mysigt, de har vi inte haft på så där 1 månad känns det som.




Men nu ska jag förhoppningsvis fortsätta mysa

i morgon 1 lektion sen gymm med Erre!!! :D wooohoooo!


Godnatt / Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0