Hello!

Just nu sitter jag här i mitt andra hem med Cornelia i famnen. Jag ska vara barnvakt ett litet tag. Böt just en stinkbomb till bjöja!





Jag har även varit i skolan, Det var jag, Taru och Satu som skulle hålla idagens gympalektion. Vi hade planerat lektionen igår. Vi skulle leka olika lekar... Det var faktist skit kul, fast alla lekar hade vi inte planerat att utföra. Det saknades saker till vissa lekar så vi fick hitta på andra vars det fanns saker till. Vi slutade lektionen med ett innebanndy pass! Efter våran Roliga Gympalektion vandrade jag och Taru till gymmet och trändade!



Nu är man på väg in i livet! Jag äter inte godis under veckorna och tränar 3 gånger i veckan de är helt okej för min del tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0