Hej

Nu sitter jag hos Gina efter en rätt så härlig dag. Jag steg upp klockan 8 for och gymmade vid 10 och promenerade till M-lund. Solen lyste på mig och jag kännde  mig Glad :)

när jag kom till Gina skulle jag passa C och inte nog med de kom det 2 pojkar på besök så jag kännde mig som en dagmamma ;) Dom prata så mycket och nu har dom farit. Men det var roligt att få tiden att rusa iväg lite snabbare. 





 Jaaaaa jag borde ju läsa böckerna ? men jag orkar inte dom är så joibbiga!    Jag säger bara det man ska inte spara på läxor då blir dom aldrig gjorda.

Hm hm nu funderar jag på om jag ska spela lite SIMS :D  sitter och kollar lite smått på sweet 16 kan inte förstå att man är så bortskämd eller nog för att jag skulle vela vara det men man behöver ju inte överdriva det är en kille som inte kan köra en begagnadbil herrre GUD!    men men Nu fa hejs!




/ Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0