Iss0 börjar få tvångstankar!



Jaa så börjar jag få tvångstankar???? Vet ni hur jag tänker? Det är ganska sjukt för jag har tvångstankar om MILJÖN? är inte det lite sjukt? Det tycker iallafall jag. Nu undrar ni kanske Vadå om miljön ? hur kan man ha de ? men då ska jag förklara Tex :
när jag ska skölja av en tallrik tänker jag Herregud tänk så mycket vatten som går till spillo bara för att jag ska skölja av talriken.
 Eller när jag går ute så ser jag skräp på marken då tänker jag hmm ? måste jag plocka upp det eller är det Någon annan som kommer göra det?
När jag väntar på att vattent ska bli kallt/varmt.
Hur mycket toa papper jag använder
Ta inte för mycket mat nu isso annars slänger du bara det och de kunde afrika barnen ha tyckt om.
tvätta dig inte för länge mycket vatten går.
Försök använda topsen lite längre.
sortera allt som går... de betyder inget IDS inte rota i min soptunna för H kastar vad som helst.

Tankar som kommer upp : är det bara jag som tänker på miljön på detta sätt?

Jag hatar miljön för den får mig TOKIG! det går inte 1 dag utan att jag tänker på miljön HELP!





Tänker du på miljön?


Kommentarer
Postat av: Anza

jag gjorde det jätte mycket förut, fortfarande ibland.Men sen fick jag veta att det är onödigt att sortera soperna för allting hamnar tillslut tillsammans..så det spelar ingen roll om man gör det.Så det är bara att du försöker o inte tänka på det så mkt =)

2010-03-06 @ 02:05:09
URL: http://anzaaah.blogg.se/
Postat av: Erica.M

Jo jag brukar också tänkte mycke på miljön men på lite annat sätt men ändå samma! tänker helatiden då när jag ska börja köra bil om man ska köpa en miljövänlig bil men så klart har man inte råd. sen brukar jag också tänka på allt möjligt!

2010-03-08 @ 14:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0