Brunt eller Blont?


Ja det är dagens stora fråga? Inte för att jag ska färga idag men....

Jag undrar om man orkar vara den blonda fjortisen nå mer? eller om man någonsin ska mogna?

Orkar inte ha blont men vill ändå ha blont... sedan om jag färgar det brunt kommer det att ta år och dar att färga

 tillbaka om jag skulle bli miss nöjd...

Men jag ska tänka på saken innan... Det känns lika seriöst som med Tatueringar Man måste vara

säker innan man gör sitt val...





Min nya idol är alltså Angelina Jolie Hon är så himla fin!



Älskar hennes blick!






Jag tror det kan vara därför jag också vill färga håret... Hm Hm Vi får se...

/ Isabelle


Kommentarer
Postat av: jenna

du skulle passa i brunt men man vågar inte färga brunt. haha. men man orkar inte ha blont för det är så jobbigt att färga hela tiden ;( :D hör av dig !

2010-05-25 @ 22:22:22
URL: http://jennamanninen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0