Det var ett tag sedan

Men jag har ingen ork att skriva har inget liv nu när man arbetar gratis... Det är kul och tråkigt?!

Nu hela tiden har jag varit på ikea osv... idag är jag LEDIG!! skulle ha varit det imorgon också men ska vara ledig på Tisdag...

Jag hade alltså idag och imorgon att välja mellan... Gina frågade om jag kunde vara barnvakt idag.. och då satte jag in på fredag att jag skulle "jobba"  mm och vet ni vad ? Nu behöver jag inte sitta barnvakt... och inte nog med det ringde dom från rusta och frågade om jag kunade jobba på fredan bara för att jag valt att vara ledig idag!!! TYPISKT mitt liv...

Så jag säger bara Snälla Gina berätta i tid så kan jag planera mitt liv...
jag är för snälll varför sa du inte bara nej från början hade jag kunna chilla HELA FREDAGEN istället för idag! :D

BIT I HOP !

imorgon ska jag jobba utan att få en enda krona! i stället för att jag kunde fått några hundra! nice!

Ganska less.....................................................................

Haha det var ett trevligt inlägg från mig! hihi jag lever och lever

Min vecka
Fre: IKEA
Lör: IKEA
Sön: IKEA
MÅN: LEDIG
Tis: HALKBANA!
ONS: IKEA
TORs: IKEA
FRE: IKEA
LR LEDIG^¨
SÖN LEDIG"!!!  sen en massa hojja jag vill inte sluta skolan ;(

Nu snart ska jag kanske ta mig till m-lund och vara med  corre som jag skulle!! men inte barnvakt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0