Hejsan SÖNDAG


Jaa skulle passa på att skriva några rader här.. har inte haft någon lust att skriva här de senaste dagarna och inte tid.

Eller jag kan ju inte påstå att jag har haft fullt upp xD men ingen ork,...

Nu i helg har jag hjälp till här hos Sami osv... sen kört varje dag nu i helg bilen! alltså.. får se om man kör idag...

Sen har det inte hänt mkt mer... Är hungrig som vanligt... har passat på att ätit snö nu när ingen ser ;)

Smakar typ som Glass ;D nammi !

Det jag inte förstod var att man kan fa mask.. och nu tror jag att jag har de efter som jag har varit hungrig ända sen jag var liten ;)





 MAGEN!!!


Imorgon blir de ju IKEA  får hoppas att det går bra och är roligt... om det inte är kul kommer jag inte att stå ut länge!!!!

Vill ha någonting att göra helatiden! som på Rusta! hoppas att det är mkt att göra!

Får hoppas också att man har fritid och inte bara praktik... kommer sakna mina friends. Fast jag har ju några av dom på Ikea men man kan ju inte umgås där som i skolan ? You know ;)


MEn om någon vill hitta på nå i veckan e de bara att ringa!!!

Eller ja denna vecka kommer jag ha ganska fullt upp!

* Praktik¨
*VED
*KÖRA BIL
* OSV^¨¨


DEt var allt ;)

/ISabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0