jaa

Idag har man då fått upp gardinerna! Det är ganska rött men det är ju de som är JULENS färg tycker jag!
DEt ser helt okej ut .,.. jag tog och strök dom för jag kunde inte se alla rynkor gardinen hade... Nu hänger dom på plats!
Och allt löste sig med hur jag skulle göra dom kortare ;)
Känsliga gardin och inrednings älskare bör ej läsa detta!

Jag tog saxen och det blev ändå Snyggt! tycker jag ;) på Torsdag kommer det bilder ! hoppas vi ;) på Juliga lägenheten!

Nu ska jag spela lite och imorgon blir det IKEA och vara med H alltså inget skrivande från mig! så kanske på torsdag hoppas vi att vi ses ! Och kanske några bilder!!! ;D


Puss hejs  ! LOVE YOU !

p.s var med satu och drack lite kaffe! thihi



Jag vet borde fan lägga upp lite nyheter! alltså ! har bara skit ! men det får duga ! ;;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0