Back in School!


Men tja Alla nördar!  Nu har jag  varit i skolan 1 timme och änn så läänge känner jag mig inte speccci trött.

Idag har jag faktiskt planer på mitt så kallade schema! Nice!

Först och främst ska jag vara här i skolan och ruttna .. efter de blir det bilskolan och Sedan köra!
Sen mat! och Sen ut å handla! HIHI

Igår var jag så arg ! alltså jag orkar inte med ERRRR ! Huj Ta inte illa upp! det är inte dig jag menar!


Nå Jag var så sur i går att jag seriöst höll på att dö. kan inget bara vara som jag vill? ett lätt liv, Som H säger att ditt (mitt) liv är att åka på ett banan skal... men så  är det inte...

Nå iallafall på kvällen tog vi en promenad igenom Den lilla delen av Haparanda.
Det hjälpte lite faktiskt!

Nuu orkar jag inte skriva orkar inte höra på läraren vill bara hem hem hem...


BTW TO day CAmelia Is back ! Puss på dig söt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0