Back!


JA nu har internet kommit tillbaka! Men det betyder inte att jag har samma skrivförmåga som jag hade igår...

Idag har dagen gått snabbt var först i skolan sen for vi till bilskolan och efter de till Erre ;) och efter de till Satu ;)

 haha Och efter de for jag och var barnvakt....
 Synd bara att jag inte fråga Gina om Cornelia hade ätit sovit osv?
Hon var glad till en början sen blev hon lite små grinig... men felet med Cornelia är att man vet inte vad som är problemet?
 Hon blir iallafall glad att vara utomhus. Det har hon gilla ända sen hon var liten ;] inte för att hon är så stor men!  Nå hon hade inte sovit det var de som var problemet idag men de visste ju inte jag. Nå iallfall är hon världens sötaste Titta bara på bilderna jag tog i Söndags!





















En STOLT Moster Iss0 <3

Efter att ha varit barnvakt gick jag he m. Lagade lite mat till H och nu sitter jag vid min älskade dator<3
Jag är sååglad att internet funkar!

Good bye my lovers Goodbye my friends!

/ Isabelle



Kommentarer
Postat av: Ericamukki

Må va hon är söt! jag kan inte alls fatta och skit bra kvalitet på bilderna också när man har tagit med systemkamera! Skit fint!

2010-09-14 @ 23:17:09
Postat av: kusin A

naaaw va söt :) å va hon har vuxit!!!

men jag vill ha bilder på dig också :) <3

2010-09-15 @ 17:01:59
URL: http://amandurs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0