Bak dag...


Jaa då har vi alltså bakat idag jag och Satu! Det gick som det gick .... vi har ju sagt att vi inte är proffs när det gäller att stå i köket!

HAha iallfalll inte när det gäller bakning!

Vi har alltså bakat för att sälja våra "fina" MEN JÄVLIGT GODA ;) muffins och alla andra bakverk på loppisen vid IKANO på LÖRDAG hoppas ni kommer dit för att köpa ;D men då är det inte vi som har bakat ;)





Nå iallfall började vi baka och som sagt det gick som det gick... vi har nog lite för brottomt och lite för dåligt minne xD

Vi glömde nämligen muffisarna i ugnen men dom klarade sig just och just ;D  Kladdiga muffins gjord av kladd deg ;D Nammi..

Det enda jag har ätit idag är MAckor! och massor av deg! Hujj är nästan spy färdig!

Annars har jag bara varit i skolan som vanligt!

Imorgon ska vi till Ikea på Studiebesök :)
Och efter det blir det kanske Lei! och nummer 17 ;D
alltså jag vågar inte pröva någonting annat1

Ha det nu fronta lite ;D

Tjao Elvira Ahmed !
HAHAAHHAHA Försökte göra en till fb men gick inte så bra och den hette just Elvira Ahmed!
Men som sagt allt suger, när jag ska försöka göra någonting!

See YOu
/ Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0