Buu!

Nu är jag äntligen "hemma" jag har varit och ranta runt hela dagen känns det som. Först efter skolan gick jag till banken och la in lite pengar... Ett stort - till er som jobbar på Nordea bank?! Ni borde informera era kunder om vad ni gör helst vi ungdommar som inte fattar någonting! Nå skit samma pengar är ju inte hela världen bara halva.

Efter de for jag och Erre till bilskolan för att plugga lite. det gick helt okej... Har bara stora svårigheter. Efter det for vi till Erre för en koppen kaffe!

 

Och klockan kvar i 5 skulle jag köra med Gunnar men det blev inte av för Jag är inte viktig ;) haha nej men jag förstår stackarn som har ett fullt upp jobb. han skulle nämligen till övertorneå och köra med befolkningen där...


då fortsatte jag att plugga lite. Och sen for jag och H till Eva och Pekka och kollade på Idol.


Imorgon ska jag KÖRA med Gunnar om det inte blir förhinder nu Bye Bye!

/ Isabelle


Kommentarer
Postat av: emmy

Lycka till :)

2010-09-08 @ 10:07:15
Postat av: kusin A

jag vill också kolla idol med dig! ;(

2010-09-09 @ 20:59:44
URL: http://amandurs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0