Dagen igår...


Ja först och främst var jag skit trött på morgonen försov mig. Om jag inte hade drömt den där sjuka drömmen hade jag nog aldrig vAknat!

iallafall så han typ inte ens vara på den första lektionen. hade jävligt dåligt samvete. Men men efter de gjorde jag bort en prick i mitt så kallade liv. Jag var på drogkursen!  Nu är iallfall en punkt avklarad här i livet, bara 3 kvar.

Efter de gick jag och målade, pluggade i bilskolan.




Nå sen vet jag inte vad jag har gjort däremellan. Var iallafalll med Jenna och några fyllon.
Det var min dag i går ;D

Idag: DAGEN BÖRJADE SKIT Bra! Vakna av att någon ringer! och kan inte somna om?! det äR det värsta som finns! nåja nu har jag käka lite frukost.




P.s  Jag tror jag HATAR dig!    Jag vet inte ens vad jag ska säga! Åhhh blir bara så iriterad! ;'(


/ Isabelle


Kommentarer
Postat av: Erica mukka

förlåt..

2010-09-04 @ 13:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0