;'(


Alltså jag vet inte vad som är felet den här veckan har varit en sorlig vecka... Först alla filmer som jag har gråtit till. Och inte bara det jag har varit allmänt känslig...
Jag grät till och med med Emmy och Satu det kändes lite pinsamt.(när vi kollade film)

En hemlighet... När H hade "gett" sin gåva till mig fick jag tårar i ögonen Gud vad känslig jag är!och vad söt man kan va! ... jag tror de var för att jag inbillade mig att han verkligen inte bryr sig om dagar man har delat med varandra. Och nu nu börjar jag få tårar i ögonen?
 Det är ju löjligt. Också idag när Cornelia grät började jag... för jag tyckte synd om henne? varförr vet jag inte men hon grät då måste de ju va nå...
Jag kanske har för mycket salt i hjärnan och de vill bara ut och de är den enda vägen?

Jag har nog lite probelm men humöret de är nog de... Men jag älskar att gråta bara jag inte behöver hålla det innom mig så är det Ok+ jävligt skönt!






JAG KAN VARA GLAD!




Men bara när jag känner för det ;)



Ses Hejs!

/ Isabelle


Kommentarer
Postat av: Ericamukki

Det kan också vara hormoner som härjar runt :) det behöver inte vara nå konstigt att man kan va sån, det kan vara också vädret det kan vara massor med saker, såna perioder kan jag också ha ibland! <3

2010-09-15 @ 17:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0