Fredag


Hojja vilken dag det har varit idag!

Först var man på Ikea på studiebesök det var intressant. Sen blev det att prata med någon chef om praktiken!
Det gick väl ok! hehe  Men man visste inte vad man skulle säga haha ;D 
Efter det gick vi alla tjejor till LEi! nammii fast det var inte värt pengarna man hade lika kunna äta hemma så gott var det inte som  jag hade förvänta mig kanske för att jag inte var så hungrig.

Efter det for vi till skolan till bilden... och började med vårat lilla projekt Alltså IKANO loppisen!

Vi gjorde bullar och muffins i papper alltså skyltar!




ÄR så jäkla less!

Det här med loppisen är lite oplanerat märker man men vi ser ju imorgon hur det går!

Jag säger bara vi kommer nog inte gå så mycket pluss det kanske hade varit bättre att vi skänkte bakpengarna till vårat Ftg!
MEn gör man inga misstag så lär man sig inget!

Nu sitter jag här hemma och väntar på att H ska komma hem!

Ha en bra fredag!

/ Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0