Fre,Lör,Sön


Jaa då börjar vi med fredagen på kvällen var jag och H på Raubtier... Det var väl helt okej hade vela lyssna på dom ensam och inte i folkmassan. + att det säkert hade varit mkt roligare om man hadevarit påverkad av Alko!
 
Vi lyssnade men jag fick ont i öronen för vi stod vid högtalarna. Sen när vi böt plats hoppade folk på oss så jag gav upp och gick till rök rummet och satt där i en halv timme.. haha



Efter ett tag for jag hem och sov...

LÖRDAG:
hmm vad gjorde jag igår?

Justja ! Vi vaknade klockan 7- halv 8 för att fara hem till Mig och hämta lite saker TILL LOPPISEN!
fyy fan vad det var kallt att stå ute i flera timmar vi var där från 10- 15 Hujja..
Men det gick bra ! nu kan vi äntligen beställa smycken och börja tillverka!

It's E! UF  Håll koll efter osss ;D sen när vårat ftg börjar!

Efter det blev det kräftor som iss0 har längta efter i flera månader! skit göttt!



SÖNDAG!

Idag har jag hela dagen försökt hitta någon som vill umgås med mig... det gick ju så där var hemma och sov i flera timmar efter det ringde jag runt till helasverige för att försöka hitta på nå! men då for jag till Cafe! sen ringde jag gina för ville handla kläder men men ! ;D

Vi for till Tex och köpte snygga kläder.
Det var min dag nu ska jag sitta här ända tills H slutar jobbet..

HA det HEJS !
/ Isabelle

Imorgon är man ledig! JEe! Då blir det att hjälpa Erre och dom o riva tapeter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0