Haha dagens skämt!


Jaa jag har alltså varit på Bio idag med Jenny!
När vi kom till biosalen visa det sig att jenny hade hyrt hela biosalongen för oss själva ;)
Haha det är nästan att man skäms!   Stackars lilla haparanda som aldrig lyckas med nå...
Det kanske var för att filmen visades i går så alla gick då ;) eller en allmänt trög film.



Vi såg filmen




Jag tyckte filmen var helt okej... vissa säger att den är dålig men nå fan skratta jag ;D
Och när iss0 skrattar då är det någonting roligt!
Den var ju överdriven men den gick helt klart att kolla på xDhaha!


Idag har jag även varit och kolla runt efter som jag inte fick gå på rajala i går blev det i dag och hittade lite nyare saker ;D


En mössa
Vantar
Kofta En berömd alla har en sån i min omgivning men lugn tog inte i era färger ;D
ny brunkräm
klämmor
Det var alla mina pengar! nu spara de sista slantarna till nå annat.



/ Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0