Heeej


Sitter nu hos Erre efter en Ok dag ;D

Har varit med H idag det var kul men inte så värts efter som att jag somnade... Efter det promenerade jag till Ikea för där var Erre och hela gänget;) Jag köpte även en vas och en skål. I like billigt och bra!

Efter det for vi hem till Erre,mamma kom och hämtade mig för att övningsköra det gick jävligt bra ;) TUR TUR!

Nu sitter jag och Erre och lanar ;) HAha 




Tack mamma <3 Fick nämligen 500 kr för att köpa skorna jag redan köpte igår ;)  Jag sa till henne att hon måste tycka synd om mig efter vad som hade hänt ;)  (Ambulansen att skorna jag hade gick sönder)


Nå iallfall nu ska jag spela lite sen ska jag väl börja gå hem och sova lite tror jag! om jag nu vågar gå i mörktet!





Ha de hejs / Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0