HEj hej


jaa jag hade nämligen tänkt lägga in  ruski fina bilder i går..
men men internet hade sluta funka i våran så kallade lägenhet.  Hade även tänkt skriva många och roliga blogginlägg men så blev det inte. Och Nu sitter jag i skolan.

Igår var jag i skolan sen till bilskolan osv Efter de hela for vi til Satu och kollade film. Det har varit en så kallad Lip vecka för min del Filmen vi såg var världens näst bästa! ... Sen blev det promenad..



Fick hem en massa roliga saker av Erre ;) haha Återanvändning är KING!  Ne men jag tog med mig lite av varje dom ska ju flytta.

Övningskörde även med mamma gick skit fast ändå helt ok... jag förstår inte varför det går så bra med Gunnar och inte med mamma :( Det är nog hennes bil .... farligt att blanda Disel och Bensin.
Sen for jag hem ....

Jag har en Gullig pojkvän. det var nämligen så att  i går hade jag Och Henrik varit tillsammans 2 år. Han hade köpt rosor och ett par örhängen och skrivit ett sött kort Hujj vad romantiskt ;)

Jag köpte lite saker till  honom också: parfym Schampo Godis.... Osv ;)




MVH SKRIVER KANSKE IDAG ! Om internet Funkar :(


/ Isabelle

Kommentarer
Postat av: kusin A

naaw va gulligt/romantiskt å grattis till eran 2 års dag ;)

2010-09-14 @ 19:23:58
Postat av: Isabelle

Haha tack ;)

2010-09-14 @ 22:18:57
Postat av: Ericamukki

Jag tänkte säga till jens hemma hos satu vad henkka hade gjort så gullig sak till dig men så kom jag på nej jag säger inte för då kommer han typ göra samma sak eller nått, så om han ska köpa nått får han komma på med något eget!

2010-09-14 @ 23:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0