huuuj


Dagens så kallade planer!

*Tvätta mig!

*Kolla på En av filmerna som jag snottade av Saaatu!
(kommer säkert inte ha tid men jag vill!)


 
*Planera morgondagens kläder`????


*noppa ögonbrynen!



En sån här har jag och den e skit braa! Rekommenderas


En sån liknande har jag också men jaa den har bra lyse men tar inte fast i brynen så bra.
 Brukar använda båda den ena lyser jag med och med den rosa noppar ja med ;)
Kan alltså noppa ögonbrynen i mörker ;)




*Göra klart den förbannade bild läxan (bara lite smått som behöver göras)




Skulle behöva tvätta.. men det får bli nån annan trevlig dag.

Jaa justja sa jag att jag slösade pengar i går? HAHa nej men inte så mycket kanske 1000kr fattigare nu...


Jag köpte:

* Bh till mina små russin, dom kanske behöver lite värme nu när vintern är på väg!

*
Trollor till skogen

* Jeans som var tajta kommer nästan  inte i dom! haha men storleken större var lösa? hmhm! alltså måste jag bli lite smalare.

*  En tröjja.... eller vad ska man säga när jag säger tröjja låter den varm...och den är KALL! typ som nät men ändå inte.

*ringar till mna fingrar.

* Och så klart ett par svarta leggins... mina andra blev smutsiga... och orkar som sagt inte tvätta... och man kan inte ha för många svarta leggins! 

* Ett svart midjeälte med en rosett?

 DET VAR ALLT.... 
För 1000 det var kanske värt... men skulle vela ha en ny skjorta... hmhm det får bli till nästa år.

/ Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0