inlägg idag bilder imorgon!


Jaa idag har jag varit barnvakt steg upp klockan 7 slängde i mig en macka och började promenera. Det känndes som om jag inte kom någonvart!'
Det var inte så lätt ;)

(Haha jaa tänk när Corre var så liten att hon nästan trillade av stolen. Herre Gud vad tiden går fort nu när man har blivit gammal)

Nå ialflall var jag med Cornelia till typ 2, vi lekte och var ute och promenerade i naturen.

 Efter det for jag och städade hos Sami dom kommer nämligen hem idag.

Efter det for vi hem och sov ett tag.
 Sen ringde jag till MAmma och frågade om hon skulle lägga på lite kaffe. och de gjorde hon. då for vi alltså dit Jag fick lite saker Söta Och fina. Dom kom ju nämligen hem från deras semester.
 (ska försöka lägga upp bidler i morgon om jag inte har för mycket inbokat)

Nåå i morgonblir det att gå till skolan och prata med rektorn om vårat UF! Efter skolan var det meningen att jag skulle klippa gräs men ser det ut så här går det inte! ( DET REGNAR)

Jaa det får duga för idag, har ingen större lust att skriva nu när det är kväll och läggdags!
HEjs


/ Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0