Jaaap


Igår skrev jag inte för hade ingen ork när jag kom hem... somnade dirr!

Nå iallafall gick dagen fort och jag var helt slapp hela dagen. Körde med Gunnar det gick bra fick bara ett KK=kärringstopp. Men det var för att jag stod i en uppförsbacke. Jag och gunnar har en rolig tid tillsammans när jag kör;) kan inte fatta att han är så lugn.. det är ju bra och så men jag skulle bara stressad och rädd.

nå sen for jag och hälsade på Gina och Cornelia, hon kände knappt igen mig,.. men efter ett tag kunde hon inte sluta sig i ffrån mig hon ville upp ifamnen hela tiden.... Ska aldrig skaffa barn eller djur... dom tar ens liv ifrån en! så lev livet unga Flickor och pojkar innan ni gör misstag!




Efter det typ klcokan sent for vi äntligen hemoch sov....


Dagen idag har varit som alla andra Snack Snack snack.... Alltså helt ok.... Nu sitter jag här på cAfeeee  Och chillar...

Livet går ut på att ta det lungt... På måndag börjar livet....

Hejdå


/ Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0