Låt mig bara va


Hejsan alla underbara uppblåst bara Nerds!  Idag har jag inte gjort mycke! har varit i skolan och gjort ett Prov  det känndes som att det gick PRA! men det återstår att se!


Efter de for jag till Marielund och klippte en gräs matta...

Gick till Gina och var barnvakt till typ nu. Eller ja före det var vi på Ikea. Alltså jag har ingen inredningsinsperation nå mer :S jag håller på att dö!


När jag var barnvakt: Rev Cornelia mig i håret och jag blev jätte sur och började "gråta" haha och det roliga var att hon kollade på mig med en häpen blick och gav mig tutten från hennes mun ;D Sötaste ungen!



Imorgon är det en ny dag! Får se vad dagen bjuder på. Jag känner mig konstig och trött. Vintern är på väg:]

Och nu har jag bara 2 långa naglar kvar för jag bet upp dom andra ;/
HAha det känns konstigt att ha korta nu... men jag bet dom bara för att dom var sönder men nu är du HELT SÖNDER :/


Tackar och bockar för mig!
/ Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0