Never Alone always Alone


Dagen blev för engång skull som den skulle!
Gjorde allt som stod på "listan" förutom att läsa i körkortsboken men det ska jag försöka göra sen senare! ;D

Alltså har jag nu färgat håret ;) hahah nej det var Satu mycket stort tack till dig<3


Köpte skor för de sista pengarna! Ett par skor ett par skor ! Ett par skor som Erre har skit snygga...

Alla har seriöst likadana skor som Erre det är baraså! Det är för att du har bra smak ;) Eller för att skopunkten inte har så många snygga ( enligt mig).





Funderade även på dessa!




DEn här fanns Ej ;/



Det var en till men den Var faktiskt snygg och mogen ;) haha en mogen sko...
Men men som sagt har jag inte färga håret mörkt så är fortfarande gamla isso!
KAnske nästa utväxt ska tänka på saken ;]

Nu sitter jag och lyssnar på gamla Godingar från 1900-talet xD tänk att man kan säga så! HAha!

Men nu ska jag Chilla vidare här i livet!




HEjs
/ Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0