Tårarna rinner som regn...





Jag har just sett filmen Pojken i randig pyjamas... Herre gud säger jag bara det finns inga ord om hur Elaka människor det finns...  Åhh vad skönt det är att gråta.. men ändå så tragiskt...  Bästa filmen Ever!


Ungefär så här såg jag ut.


Ja dåå kanske jag ska berätta om den här dagen då ... Efter Fiket for vi och käka på lei Jag åt Nummer 17...
Jag utalar inte maträtten, för jag blir mobbad om hur jag utalar de där nötterna?... Efter det blev det att plugga lite bilskola... men tror inte att de hjälper så mkt nu... ska nog börja läsa i boken så jag förstår allt pårikt!

Sen blev det bild! Fick låna KAmeran så nu ska jag ut i Naturen och Fota för mitt tema är NATUR.



Tog lite bilder till projektarbetet Iss0 ska inte bli fotograf iallfall. Vi har gjort en blogg också .... skriver in den här sen när den är redo att börja ha läsare ;)  Om nu inte Satu har avslöja den.. men det skulle inte göra nå...

Sen blev det att måla.-.... Mmm alltså en Fredag med bara Tråk sysslor. MEn filmen Räddade mitt humör... H somnade dirrr jag la på filmen ! Börjar bli :@ På läget alltså. Nå iallfall imorgon ska jag försöka hinna kolla på de andra filmerna jag snotta ;)  Den ena var en skräckis!


Godnatt puss&kram

/ Isabelle


Kommentarer
Postat av: kusin A

säger du att den va så bra så du grät så mkt, så vill jag också se den! :)

antar att det var kyckling med cashewnötter du åt ;)mums! har inte ätit kinamat sen mamma,karin,jonna å evve va här...

<3

2010-09-11 @ 09:53:34
URL: http://amandurs.blogg.se/
Postat av: isabellle

Haha joo filmen var jätte bra ! Och det har ju hänt på riktigt så då blev den ännu bättre och ännu sorgligare. Och joo menade just den maträtten ;)

2010-09-14 @ 10:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0