TitttUTTT!


Tjaa alla glada! Igår blev det Skräckfilm som gällde med Paret Satu och Anton. Filmen var Ganska bra men ändå lite konstig... alltså man förstod och så men det stod på filmen att den skulle vara sann alltså att detta var den riktiga filmen från dom riktiga människorna! men då sökte Anton på internet... och då stog det att det var skåde spelare... nå Haha man förstod typ inte vad jag menade ;d men vet inte hur jag ska förklara..

Filmen hette alltså paranormal entity!
Ganska läskig!


Tror inte att den var sann ;) eller måste intala mig själv detta !


Idag : har jag bara varit hemma typ plockan upp lite och diskat... Sen for vi ut på äventyr har nyss varit på Ica sen har det inte hänt så mycket mer....

Alltså en helt vanlig helg....

P.s Drömmde världens bästa drömm... det var en kille och vi var helt nykära och såklart skulle H väcka mig från den underbara dömmen och kunde inte somna om ;( vem ve det kanke var han jag drömmde om...

jag har tänkt ganska mycket nu på senaste om hur det var mellan mig och H i börjar och hur det är nu :D
Det är både dåligt och bra... HAha :)


/ Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0