Tjena alla sömntutor!


Jaa dagen blev som sagt inte som man hade tänkt sig! Efter att jag hade sovit städade jag snabbt upp lite här... tvättade också lite tvätt... Sen blev det Café Som gällde!  Det var mysigt vi pratade om gamla minnen Bla: Pokemon. Och Alla de roliga samlingarna man hade.


Det var roligt när man var ung... allt var så spännande!  Alltså i åldern 12-15 sen flög livet i väg!
(låter som om jag vore 40)



Efter det for vi till Erre och tog åter igen en kaffe och nu är jag hemma.




Haha kommer ni ihåg Pokemon!


 






Som jag minns det var det Gina som ville ha dom där pokemon bollarna som en figur medföljde.
 Jag använde Pokemen Bollarna till bröst la det innan för tröjan
och lekte lärare. Jag gjorde nämligen läxorna samtidigt. Lekte att jag hjälpte en Elev (som var min stora Docka) och samtidigt gjorde jag läxan ett smart sätt. HAha både kul och lärosamt!

Ungefär så här lät det:
-Jaha Felicia behöver du hjälp vänta ska vi se vad det står... Jaaa så här ska du göra!
Sen om vi hade någon uppgift om att läsa en bok hade jag alltid läs stund för min docka och alla de onsynliga Eleverna. Alla "elever" hade varsin läxa Alltså mina läxor, så ena  läxan blev påbrjad när jag kom och hjälpte;)
Det är nog därför jag än idag påbörjar allting innan jag slutför någonting.
Lärare är någonting jag nästan alltid har vela bli!
Före det var det frisör och sen blev det lärare och nu är det starta Eget men vet ännu inte vad för ftg man ska starta! Men det kommer !





Ha en trevlig kväll!

/ Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0