tjhaaa Losers!




hade världens
morgonidag ;) fast är ändå inte nöjd :( haha började halv 11 och kommer göra det ändå fram till höstlovet Nice!

Idag ska jag bara vara nu i  skolan käka den goda gratis maten!  Efter det ska jag på 1 lektion sen har jag Inge mer idag ;D


Ska köra med mamma idag och sen ska jag kanske promenera Satu är typ sjuk så om jag var hon skulle jag kanske vila idag men ni vet hur hon är ;) hah amen vi får se!
Sen borde vi handla till bakdagen! jaa de var typ allt ;)


HejsVejs!

/ Isabelle

 

 

 

/ ISABELLE


Kommentarer
Postat av: kusin A

vad va de fö mat i skolan? :) va de potatisburgare eller heter det raggmunkar? eller är det två helt olika maträtter? iaf så menar jag dom som har lite småbiltar fläsk i sig (som skulle va bättre utan fläsket) gu va jag saknar skolans potatisburgare med sylt! mums va gott de hade vart ;)

2010-09-21 @ 18:27:32
URL: http://amandurs.blogg.se/
Postat av: Isabelle

HAha nej det var de gustaf äter ;D fast med köttfärssås ;D

2010-09-23 @ 23:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0