Tröööökigt liv.


En söndag.... som nästan alla andra... Har inte rösta idag förgjorde det redan i skolan....

idag har jag: lega hemma...käka hos mamma varit hos Hs föräldrar. Inge mer har hänt för stackars Isabelle som gillar att vara ute i farten :(

Har gjort lite expriment med mina naglar ;D Dom blev ganska cooola !

har gjort vita prickar på dom. Så det blev som gift svampar men med rosa bakrund!



Gulligt och snyggt enligt mig !



Som grund!

SEdan!



Gjorde jag prickar med denna! Hihi Min höll nämligen på att ta slut så tänkte lite på miljön, släng inte förän den är helt slut!

/ Isabelle


Kommentarer
Postat av: kusin A

åh jag har funderat jättelänge på att köpa den dä "fransk manikyr pennan" men har inte gjort det än... är den så bra som jag tror att den är? (eller då bilr den ju inte bra alls eftersom jag tänker att det aldrig blir så bra som på bild) men är den bra? :D

xo

2010-09-21 @ 18:35:31
URL: http://amandurs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0