Vad va det jag sa?!?

Idag har dagen sett ut så här :
skola, köra med gunnar, skola, Kolla film med Satu, Promenad, Sola, Handla,Hem..




Jag hatar dig.slut!

Hur ska man kunna göra någonting rätt när allting man gör är fel?

Allting är fel fel fel fel fel!  Enligt dig!
Men enligt mig är allt toppen!

So Fuck You!


Du ska inte förstöra mitt liv bara för att du förstört ditt eget ;'(






Jaa nu skippar vi detta och pratar om filmen jag såg idag xD

Satu har blivit Ruggi filmnörden 2 good for me!
Iallafall såg vi vad fan den nu hette ,D kanske Remember me=?

DEN var skit bra men jävligt Tråkigt slut Den 11 September 2001 Alla var ju så lyckliga och
sen Blev alla ledsna




Mycket saker som har hänt den 11 sep, och de gör mig ledsen bara jag tänker på.
Jag minns den dagen som om den vore i går... Pappa kommer in i rummet och sätter sig vid säng kanten han klappar mig på axeln och väcker mig...
- Jag har en tråkig nyhet... Farfar dog i natt... Han kollar på mig med sina spräng röda ögon.
Jag visste inte vad jag skulle göra! Jag fattade inte att det hade hänt.. ända tills begravningen.
 Begravningen var den VÄRSTA :'(
Älskar er alla mina nära och kära <3


Puss nu på er <3

/Isabelle


Kommentarer
Postat av: kusin A

<3

2010-09-16 @ 18:40:19
URL: http://amandurs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0