Godmorgon


Jaa lite pinsamt är det att skriva godmorgon nu hehe! men har just stigit upp från den underbara sängen!


detta pysslade jag med igår!
Det är en vaxduk!
Ni tänker säkert: herreGUUD skulle aldrig kunna använda en sådan duk!

TAKET ÄR EASY! det ska jag inte.









Det blev 6 st tavlor av en jävla stor vaxduk ;) haha nej men har flera meter kvar (FLERA kanske inte så långt men en bit).
Det som är bra med Ikea tavlor (den billiga varianten) är att dom är så lätta! så nu ska jag hem och hämta häftmassa! :) efter som att Henrik inte vill göra onördiga hål ;) haah! han kanske bara säger så för att han inte tycker om mina konstverk Man vet ju aldrig men så lätt ger jag inte upp ;)


Sedan har jag gjort ett par jaa nii ser...





Kunde seriöst inte kasta bort så fina flaskor!



Från en energidricka HEHE! :) men "ljusstakarna" kanske inte passar våran miljö så bra (här i lägenheten), Dom skulle mer passa i en stuga eller bastu :)





Nu leker jag tant i mina nya tofflor som är mer än bekväma ;)


Men nu ska jag fixa upp mig lite Puss heeeej !


Kommentarer
Postat av: sk

det blev ju jätte fint:) väldigt smart ! :)

2011-08-26 @ 14:45:38
URL: http://sssatuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0