jaha

nu när jag är ledig tar jag inte vara på dagarna ligger och sover till 12 -13.. efter jag vakna ligger jag i sängen osv!

Nu kan man ju säga att jag har vänt dygnet åt fel håll igen!


Idag har jag ju som sagt bara lega i sängen det har varit riktigt skönt gjort boken om Cornelia! Den är nästan klar!

Var inte så nöjd över den efter som från nyfödd till 1 år hade jag inga bilder typ :) nåja! det får bli som det blir orkar inte börja göra om den ;D


Jaa de har jag syssla med hela dagen :D  och nu nu sitter jag här igen! väntar på att tiden ska gå framåt!

Tråkigt!

Amanda tog vädret ifrån oss också! Sankar henne lite det var en rolig "stud" vi hade!


Nå nu sluta lipa ;) och återgå till värkligheten = sätta på mig kläder osv! 

Goodbye!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Saknar dig/er jatte mkt!!! <3

2011-08-11 @ 16:45:51
URL: http://amandaspiik.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0