7/1 2011


HEjsan alla rövare! Orkar inte ens skirva nå mer finns inget roligt i mitt så kallade liv ;D Men idag hade jag tänkt bjuda på några rader eller blad!

Idag har jag solat med satu och sådant... sen varit hos gina och corre ;P


Vill ni veta en sak?

Jag funderar på att bli blond igen! ;D men man vet ju aldig med Isabelle!

Nu de senaste 2 dagarna har jag färga håret typ 4 gånger! är man otålig så är man ;) Orkade nämligen inte vänta till att JALA öppnade så for till ica och köpte blondering! SKulle ha köpt avfärgning men köpte blond!

MEN LUNG! jag är inte blond nu är jag som jag villl vara ! LJUS BRUN! (vill vara denna månad iallafall)




SÅN HÄR HÅRFÄRG VILL JAG HA !
så nu bara på med blonda slingor !


Man blev så less på mörk brun! det blev en dålig färg tillslut!

Men jag kan inte riktigt hitta mig själv när det gäller hårfärger!

Och nu är den stora frågan om man ska satsa nu eller senare?
PÅ HÅRFÖRLÄGNKING!
det återstår att se!


/Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0