En sak du kanske inte visste om mig?


Jag är jävligt intresserad av att inreda!
 Det har jag varit ända sen jag varit liten!
mublerade om iallafall 1 gång i månaden! om inte 2 ;D

Och nu håller jag på att bli tokig när man har så många idéer! ni försår inte hur det är när man bara vill men inte kan!

Jag var hos Lilli i går och firade henne och hon hade det så fint! Jag vill också ha de hemtrevligt och få en varmkänsla inte kall!

Och jag börjar nog övergå till vitt istället för svart!






Jag vill så mycket! men sen bor man ju med en KILLE! där kom problemet...
killar tycker aldrig som tjejer. Iallafall inte när det gäller inredning...




H säger: men jag vill inte göra onördiga hål?
jaha är det därför vi inte har nå på väggarna förutom nå fjuttiga tavlor?



Jag ÄLSKAR ATT BORRA HÅL!  vem bryr sig det är bara att spackla xD Sen








Så här ser det nästan ut hemma hos mamma och pappa efter mig ;)
När man ska pröva hur allt ser ut ;)
Tro mig jag har nog testa alla möblerna överallt!


Därför längtar jag tills jag fyttar hemifrån :) Allt ska vara fint och ingen ska gnälla på hur jag städar hur jag slänger mina kläder på golvet OSv ;D


Ska nog ta ett prat med H... Eller så inte... väntar på bättre tider ;)


P.S man blir fan deprimerad av FÄRGEN SVART!

/Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0