Gädd häng!


Jag har funderat hela dagen på om man skulle ta och gymma men nej det blev det inte ... det får bli i morgon! nu har jag TYP städa klart... okej det är en hel del kvar men det gör jag imorgon xD

En sak som jag blir irriterad över det är när tjejer tar bilder och putar med munnen? :O WHY?
du har inte så stora läppar... haha!  jag menar vad skulle ni inte säga om jag såg ut så här på varje bild?



Jag skulle klassas som fjortis!
Fast jag skulle inte bry mig! MEN jag tycker man ska visa sig på bilder som man ser ut inte som man vill se ut ;)
Någon bild ska ju klart vara skojig och annorlunda!! :D


Kolla sådana saker kan störa mig! varför?
- Jo för jag stör mig på ALLLT

Tyvärr!


Kommentarer
Postat av: erriperri

sådär brukar ju jag alltid göra :D menar du mig eller? :D

2011-01-16 @ 12:06:40
Postat av: Iss0 piss0 ;)

Haha ! MEN NEEEEJ! Menar inte dig :)

2011-01-16 @ 16:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0