hejsan


Igår var det en ovanlig dag ;D

Först var vi i skolan och vi stannade i skolan efter skolan ;) haha! de där lät lite konstigt!

Vi målade fiket så nu är första lagret gjort! typ*
Vi blev klara ungefär 5- 6!

sen blev det kinamat Nummer 17 ;) fast i torneå var det nummer 18 ;)






Sen mot kvällen tvingade H mig att köra bil!!! det var lite läskigt i början men sen var det chill i brillan!

Men kul att Cruisa ensam?

Så jag for lite hit och dit igår försökte ragga upp folk... men lyckades inte!

Idag

vakna av att mitt alarm ringde klockan 7 sen vaknade jag klockan 9 och sen klockan 10...
H skulle upp och köra skoter... Kul Kul Kul! hatar denna känsla jag är förbannad.
Vad är det för mening...
Han har inte tid att vara med mig... sen när vi så väl är med varnadra så sover han! YEE!
JAg vet jag vet.... han är trött ? tror jag fattar det efter som han sover hela tiden!
Skit samma... för någon dag sedan trodde jag att jag var lycklig ... men idag märkte jag det motsatta!

ÄR less på att leva efter honom... nu ska jag börja LIVET!

Men det är klart han måste ju också få ha roligt! men kan man aldrig göra någonting tillsammans förutom att sova och städa?




Efter detta Så jag for till Gina och chilla ladda ner lite braig MUSIK! man har inte varit olaglig på flera år!






Blev på lite bättre humör ;)

Orka! vänta ni bara säger jag! snart blire andra bullar ;)

Och nu sitter jag hos Erre... får se vad som händer och sker!

/ Isabelle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0