hoohh


Jag trodde aldig att jag skulle vara så här slut fast man har sovit under dagen...
det kanske är där problemet sitter...
har just kommit hem från Satu... det blev inte så mycket pluggande  vi satt mest och sncka om balen...

 fast man kan inte påstå att vi inte röde böckerna för det gjorde vi! ;p


Jag fundrar starkt på att gå och sova...  men jag vet inte om jag orkar gå ?!

borde göra en massa men har ingen ork... ;D

Men imorgon ska jag fan ha krut i baken heladagen!! ;D





och det enda jag tänker på är att jag inte får gå upp i vikt...
 bara för att jag tänker på de kommer jag säkert göra det också!

Jag vill att tiden ska rinna förbi så man slipper detta...
Men man vill ju inte bli gammal och börja jobba...
kanske en del av iss0 men inte hela...



Godnatt
/Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0