Igår och idag...


Igår var jag ju som sagt sur ;) men det gick över... Vi for nämligen till kalix för att bowla! Jag orkade inte ;) men det var helt okej att bara sitta och kolla på!

inte visste jag att det var så lyxigt i kalix ? russki snyggt och allt...



Nice var det iallafall ;)

Sen for jag bara hem och chillade åt lite max mat nammi!


Idag!

spelade jag innebanndy i 2 timmar! Det var då flera år sedan jag har tränat så länge!
Men det var fan kul! :D
Efter det blev det sola
fira farmor som fyllde år <3
och "nyss" var vi till max och käka bulla och kaffe ;) sen blev det ett besök i "spökstaden" hahah jag hade förväntat mig att det skulle vara stort ?!



Nu ligger jag bara här och väntar på att H ska komma hem så man kan lägga sig till RO

Puss
puss

/Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0