Ingen ork inte lust


Jaa jag tycker att jag har haft mycket att göra så har inte orka ta hand om mig själv nu när det har varit så "mycket" med körkortet ( skyller jag på )

så jag har slutat bry mig om hur jag ser ut,
 tar på mig vanliga tråkiga kläder,

 sminkar mig inte,

 noppar inte ögonbrynen eller färgar dom,

 målar inte naglarna,

rakar mig inte ens under armarna !!! STORA problem!

Det här är ett stort tecken på att man skiter i allt

Det viktigaste är att man ser bra och snäll ut.


Jag har inte ens färgat löshåret... jag vet inte ens om jag ska sätta det nu får se vad frisören säger

Måste fara till frisören och beställa tid

jag kan ju inte lägga löshåret utan att jag ens vet vad jag ska ha för frisyr på balen! men jag vet på ett ungefär, då kan man inte sätta löshåret själv då ser man Stumparna?!




Jag vill ha en blandning mellan dom här

Och så klart med massa DIAMANTER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0