Jag träffar myror med endast knivspetsen!

Hejsan...
 Nu är jag fri från denna känsla tills nästa vecka..
 Jag har verkligen inte mått bra... men allt löste ju sig till slut och jag klarade Teorin....
Men dock finns den svåra delen kvar. tyvärr... och säger bara nu... Jag suger!


Och det som stör mig MEST är att alla tror jag är någon jävla Iq ...

 men jag kan om jag vill och jag klarar av saker!
Jag sa till H:
- det gör väl inget om jag inte klarar teorin ;)?
- haha nej,.. jag vet ändå att du inte kommer att klara det



JAG blev ARG.... IN YOUR FACE MF! gud vad jag blir sur ... en kille ska väl stötta en! eller har jag fel?

Pappa också herregud vad jag är dålig enligt alla... men jag har ju svaret själv... att jag är okej...

Vi övningskörde och börja prata om teorin.. jaha när har du teori och de då?
Jaa på torsdag...
VAAA!?!?!??!?!?!
ja?
Men du har väl inte ens plugga? du behöver mer tid på dig... OSV
Skit på dig..


DEt här trodde ni inte om mig!

Deppig dag...(för någon dag sedan) när alla var så negativa och inte vågade sätta sin tro på mig
Fast vänner är ju alltid bättre än pojk och familj! (tydligen!)


Dagen idag och igår

Igår pluggade jag nästan heladagen... mot kvällen blev det att tillverka smycken  till försäljningen idag...
Jag var nervös så jag knappt kunde andas...
Under natten drömde jag att jag kuggade fast jag hade 54 p... För man var tvungen att ha blabla bla rätt på en viss sak ???? helt sjukt
Sen när jag vaknade visste jag att jag skulle kugga så hade inte så stor lust att plugga när jag vakna.
Jag var så jävla nervös... och har aldrig plugga så här mycket i mitt liv! Jag är helt död i huvudet!

Och vill ni veta det sjuka?
På riktiga provet fick jag 54p Sjukt...
Ähhh nu ska jag äta så man orkar stå och se glad ut :)
besök oss på tornedalsskolan om ni vill köra smycken:)



Sorry Taru... ni vet... jag är tarus papparazzi;)




Våra mobilsmycken








// Isabelle


Kommentarer
Postat av: kusin A

å va kul att du klarade teorin, Grattis!

jag vet då inte nått du inte kan fixa! <3

2011-01-20 @ 19:10:11
Postat av: Isabelle

Bra att någon tror på mig iallafall ;) <3

2011-01-20 @ 22:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0