lyckodag


Hejsan alla nära och kära!

Idag har jag varit med Gina Corre och Sussi vi drog en sväng på stan.... Gina skulle hämta en tavla osv... och jag skulle kolla på balklänningar!


 




Först for vi till Torneå där fann vi ingen som skulle passa isso! då bar det av till KEMI och LÄS DETTA

Vi gick in i affären jag kollade nedstämt åhhh det finns ju ingen rosa! bara fula!
Sussi frågar: finns det någon rosa?
-jo vänta ska vi se...
Hon går in i ett litet föråd och visar en rosa underbar klänning!




Den såg jävligt liten ut..
Vill du prova?
Gina och Sussi: JOO ISS0 PROVA NU!
Hmmm... den är nog för liten på mig...
ÖPPNA jackan så får jag se!
jag öpppnar jackan
Joo den passar!




Jag går till provrummet och klänningen gick inte igen!
- jag ska hjälpa dig.
Den sitter ju som om den skulle vara sydd efter din kropp!


Jag beöver bara 2 st som hjälper mig att dra i hop dragkedjan!
Inga exta kg för Isabelle alltså ;( ;);)

Det är nästan som om det vore ödet! prövade första bästa klänning och den passade! de ni! Alltså Tur!
Hoppas denna vecka har mer tur för det lär jag behöva!





En mindre sak att stressa över!


p.s Den blev inte ljus rosa utan rosa...


Nu är det bara lite små saker man behöver fixa! ;P



/Isabelle


Kommentarer
Postat av: kusin A

ååå va kul, kan du inte ta å skicka mig ett smygfoto på dig i klänningen? ;) <3

2011-01-25 @ 16:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0