mmmm smaskens!

Jag är glad över att jag har kurvor och en kvinnlig kropp...


men ibland önskar jag att jag vore smal så man fick äta vad man ville utan att behöva tänka tanken hur mkt kalorier någonting innehåller?! åhh!

Eller :- hmm... har jag överstigit 2000 kalorier idag?

Tänk vad lätt och bara kunna äta vad fan man vill i stället ;D

jag skulle kunna leva på skit mat hela livet!  fan vad gött det hade varit ;) fast kanske lite äckligt i slutändan! haha:)


          


  










MMMMmmmm....... 


Blir ni inte sugna







jag har redan ätit godis idag... får se om man skippar att äta i helg

:(


Kommentarer
Postat av: sara

du är smal och snygg!

2011-01-28 @ 20:56:15
URL: http://lilldalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0