Nu blire plugg plugg plugg....


Jag kom ju på att jag skulle plugga nu lite i efter hand .... HEhe ;)¨



Så nu blir det att plugga som en dåre fram till dagen som kommerrrr!!!

Jag är ganska lung.... Jag försöker intala mig själv att jag inte kommer klara det... Och jag vet jag kommer inte klara det! men vad gör de bara att göra om och om igen.....



Det är ju ändå  inte jag som betalar (A) hade det varit det kanske jag skulle göra allt ;)


MEn nu plugga och imorgon är det en ny dag! äntligen är H Ledig! får se vad vi ska hitta på det pratades om skoter men är inte så pigg på det ;(




Kanske inte har berättat om den historien! men det var inte kul jag satt ju bak och hoppade och skuttade så jag nästan gav uppp!


Herååå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0